2012 första inlägget för året..

Ja men dåså, första inlägget detta år då... och vad ska detta inlägg handla om? haha jag har ingen aning faktiskt, kände mest att ''nej nu är det dags att sätta igång igen'' Jag hoppas att Jul och Nyår har varit bra för alla? Som sagt fick jag massa fina julklappar! Nyår var kaos men det funkade ändå jag fick massa fina fyverkerier på kort iallafall :) Nu börjar jag tagga inför nästa vecka då jag fyller 18.. Jag ska ha en fest för släkt och vänner som följt mig genom mitt liv så vi blir ca 30 pers, jättekul, sen kommer jag ju såklart fira med mina vänner som inte kunnat komma på festen någon annan dag :) Men jag blir så arg.. Jag har en helt klar bild i huvudet om vilken klädsel jag ska ha, vilket betyder att jag måste köpa en ny klänning.. Hittar jag den klänningen någonstans? NEJ! självklart inte och i stokholm borde man ju hitta allt? nej klart inte just den klänningen, alla klänningar är förlånga när det gäller just den modellen jag vill ha, och om dom ska bli i den längden jag vill ha så finns det bara korta slim klänningar... Jag vill ha en kort klänning som sitter ''tight'' upptill och är flygig nertill... Ska se om jag hittar någon bild på hur jag menar.. alla klänningar jag hittar med den modellen är oftast knä-långa, JAG VILL INTE HA KNÄ-LÅNGT! Så vi får väl se hur det blir.. Jag jag vet ju även att om jag inte hittar en sån klänning eller en som jag tkr passar kommer jag ju inte känna mig speciellt fin, det vet jag ju, jag känner väl mig själv liksom.. (hittade en bild nu btw)


En klänning i denna modell är det jag är ute efter (INTE själva klänningen utan modellen).. VART FINNS DE????
Tycker att det är så fint med sånna klänningar, jag har några sånna fast som sagt, dom är då i knä-längd eller längre och det vill jag inte ha på denna fest :)


Humm.. har jag något mer att säga nu när jag ändå är här? Nej jag är osäker, tror inte jag har så mycket mer att skriva, har sittit med detta inlägg i säkert någon timme snart xD  Puss på er bitches..


Kommentarer
Postat av: isa

Hellou, jag skrev till dig på facebook, gå in och kolla !:) Det är om klänningen :) kram

2012-01-08 @ 20:02:34
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0