Första steget..

Japp nu är jag påväg... Hoppas jag! Nu har jag pratat med syv i skolan om att byta och till vilken skola, program och hela shofsa-hejsan och det kan nog bli bra! Om jag har tur så kan jag få hoppa in i 2an till hösten och alltså då bara ta studenten 1år senare än vad jag skulle gjort egentligen så det är bra :) Så nu ska syv:on kolla med skolan om hur vi kan göra då så får vi se hur det blir, spännande :) Trodde ärligt talat aldrig att jag skulle göra detta, på riktigt allt var verkligen bara en slump och nu sitter jag här 1 vecka senare och har pratat med skolan och berättat för familjen och allt, fan nu är man ju påväg!! Men jag känner att det är lite väl tidigt att säga vad det är för något som är på gång, så ni får tyvärr vänta liiite till ;)

Men detta är en Ledtråd!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det kommer bli superbra Amanda, jag gjorde ju liknande efter två år och det är det bästa valet jag gjort i mitt liv tror jag! Det är värt det! :D

2012-02-07 @ 16:42:31
URL: http://meneadesign.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Sv: Jag tror att det kommer bli jättebra :) Och om jag gissar rätt med det orangea pluset så tror jag att det kommer passa dig perfekt, deras upplägg verkar passa dig bättre :)

2012-02-07 @ 17:56:58
URL: http://meneadesign.wordpress.com
Postat av: Sofia

Hoppas det går vägen! Jag bytte ju från BF till SP i höstas, var en del trassel men det löste sig ju! Oftast brukar de kunna fixa det :) lycka till amandiis!

2012-02-07 @ 18:20:12
URL: http://annasofiakristina.webblogg.se/
Postat av: Pappsen

Då håller vi tummarna!!

2012-02-07 @ 19:17:35
Postat av: Mamma

Heja heja..jag håller tummarna..:)

2012-02-07 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0