Lördag!!

nu har jag varit dålig på att blogga igen, men det har varit så sjukt mycket denhär veckan så bloggandet har inte legat som prio1 riktigt!!
Jag är iallafall påväg till Stockholm just nu, gör ett dygn i stor stan, rensar tankarna och har det mys med familjen där uppe :-)
igår var det ållymiad i skolan då.. kan ju berätta vad det är.. för det första heter ållympiaden för att skolan heter ålleberg..
ållympiaden är en tävling där alla student klasserna tävlar mot varandra i olika grenar, iår var grenarna: trampbilsrace, kuddkrig, en frågetävling och hoppa säck... Hantverkselever brukar vara ganska dåliga på detta men inte iår, hv10 brudar är livsfarliga! vi tog oss till semi och blev 4 av tror de va 14 lag, så vi var jävligt bra! vår lärare var stolt.. haha han hade mött min mamma på stan och sagt såhär... " jag är så stolt över dom! vi har aldrig tagit oss så långt i den tävlingen förut, dom var bara 5 tjejer och dom kämpade och dom gjorde de tillsammans! man kan ibland tro att dom hatar varandra för att dom inte pratar, men inte idag, då var dom ett team och kämpade 100%.. riktigt stolt är jag" nått sånt sa han.. man ba ooo woopwoop!! på kvällen så gick 3 av oss HV brudar iväg och förfesta med HR klassen (hotell och restaurang).. vilket var hur jävla kul som helst! riktigt kul!! sen vidare till ålle (studentfest) skit skojig!!

säger bara en sak... gangnam style!!
haha nää.. men fan så skoj!

nu äre snart jul också, typ nån vecka faktiskt, sjukt! jah har även kommit på att jag fyller 19 om 4 veckor woopwoop!! hihihihihihi så awesome! då blire party igen säger jah bara! ;-)

nu äre bara måndag, tisdag och onsdag kvar i skolan denna termin.. underbart! och på måndag ska jah vara jag leka skådis ;-) ska spela in reklam film för skolan så de är lite sånt som står på schemat :-)




see ya bitches ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0