Ba chilla lite..

Det är precis vad som gjorts här idag, bara chillat! klockan är fan snart 5 och jag springer fortfarande runt i mys kläder.. UNDERBART! Vi har spelat tjuv och polis här idag jag råna banken och åkte fast hela tiden, faila totalt! xD
Har fixar nyårs naglar här också och lite sånt, silver, svart och glitter blev det. Tänkte lite så här att jag skulle matcha naglarna med klänningen liksom! :-)

Haha vet ni vad jag låg och tänkte på igår när jag försökte somna?? haha att jag iprincip börjar alla mina blogg inlägg med "Asså" haha för vad stört, och jag kommer säkert fortsätta med det om jag känner mig själv rätt.. vilket jag hoppas att jag gör! ;-)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0