Stallet!!

Oh my god jag kommer ha träningsvärk imorgon känner jag! blev ett hårt pass, fick rida sötaste Vikars d´Filente... okej Vicke kallars han men ändå Vikars d´Filente låter coolare ;) Han har gått upp till att bli min favorit igen.. Fast jag byter ju favortit hela tiden!! Förra terminen va vicke, ture, gäddan favoriterna.. när jag red dom... sen när man bytte här så ba ååååh älskar den här hästen!! Men det är grymt kul att det går så bra, det känns riktigt bra och man känner sig riktigt duktig och det kommer bli ännu bättre när jag och bea kommer igång med privat lektionerna nu i höst, har även planer på att tävla lite också. Det är ju klubb tävlingar 2 gånger per termin, eller om det är 4... aja kommer inte ihåg, det är iallafall minst en hopp tävling och en dressyr och målet för mich och Bea i år är att vara med på alla tävlingar dom har och vara grymast ;) nej men vara med på alla iallafall :)
Så vi får seee hur det blir med det :)
stall outfit..
 
 
Btw på tal om inget speciellt så, kul att det är så många nya läsare, härligt att ni hittat hit, glöm inte att kommentera ibland hihi ;) 
 
Pöss på er <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Woho! Ja det är alldeles rätt och riktigt, det ska vi absolut göra! Ett bra mål tycker jag :-D

2012-08-21 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0