Uppdaterin!!

Tja faaan har bloggat dåligt dom här dagarna FYFAN VAD DÅLIGT!! så, nu är jag tillbaka på bloggen och tänkte ge er lite uppdatering...

I helgen hängde jag i västerås på fallskärmsklubben herregud vilken helg det blev!! På lördagen blev jag helt plötsligt tävlingsfotograf och sen fick jag fota till tidningen ''fallskärmssport'' Fett nice ;) sen på kvällen blev det en jävla fest, fyfan vad kul et var.. Festerna på fallskärmsklubben aros kan ingen i världen slå OMG!! Jag gick och la mig klockan 6 på söndag morgonen, kan ni tänka er? ojoj mina vänner trodde ärligt att jag skojade med dom när jag berättade hur hela den där kvällen varit ojojoj vilken rolig kväll/ natt! :) Iaf, somnade väl vid halv 7-7 på morgonen och gick upp klockan 9 igen då kunde jag inte sova mer.. Sen for vi till hotellet och åt en god hotellfrukost as gott, i love it!<3 Sen till stockholm, åkte till smyckemässan mamma jobbade på, hängde lite där mina lärare var där så jag snackade med dom och ah sen fick jag hjälpa till att plocka bort och fixa ner alla montrar. FYfan säger jag bara jag höll ju fan på att somna!! Sen åkte jag och mamma hem till falköping igen hehe jag somnade lite snabbt i bilen (A) tills mamma ba ''meh!! sover du??'' och då kör man den vanliga ''nej'' haha nej jag svarade att jag var as trött xD haha då var klockan 9 bara xD Men men underbart rolig helg, en helg jag aldrig glömmer! :)

Måndags, hänge i skolan chillade en stund med Moa och Michaela, var på körskolan för andra teorilektionen och sen träffade jag Michaela igen, mys :)<3

Tisdag, skola har börjat på ett nytt projek med egen design, hem, drog till stallet vi red utan stigbyglar typ hela lektionen hem och mysa :) 

Onsdag.. Har jobbat i verkstan igen, snart, snart klar med mitt projek nu ska bara några få saker läggas på sedan är den klar :) Efterskolan hade jag Maxen stund vi drog ut och spelade fotboll.. haha Jag försökte lära han lite det där med att gå på bollen, håll koll på bollen, passa.. okej det är svårt att passa varandra när man är två pers och kör match xD Men ändå :P jag försökte i alla fall (A) 

Asså jag är så jävla trött, helt sjukt trött. jag kommer på mig ibland att jag bara sitter och stirrar och ba är helt borta ingen ork ingenting.. bläää och så är hösten påväg inte kul.. det är mysigt inne, men inte ute!! 


vill ni ha bilder?

hoppare

party drottningar oooh yes ;)

behöver jag säga mer?
 
bästa Michaela <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja det var en rolig helg kärleken!! <3

2011-09-22 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0