Tagga Tagga Tagga!!!

WooooooooW Imorgon blir det party med girlsen!! Äntligen!! direkt efter skolan drar jag och Michaela till Skövde ska vara med och ge massa råd till Michaela som ska fixa grejer för kvällen, ska bli gaaaaalet kul!! <3 Sen blir det fix och piff med tjejerna, Emma och Leonie kommer också såklart!! Och sen.. ja sen då blir det ÅLLE!!!!  Japp, höstens första ållefestare et kommer att bli sååååå grymt! :) Så nu taggar jag till 10000! ;) 

Just fan!! Jag måste leta kläder jag sjävl ska ha på mig, gaaah vet inte vad jag ska ha på mig!!! 


SÅDÄR KANSKE MAN SKA SE UT?  nej.... verkligen inte! ;) (Moa & Corinn)
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

corrrrin.... hmmm

2011-09-08 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0