smart tjej!!

ooh yes kände mig otroligt smart igår när mamma pratade om att hon skulle vilja ha någon som städade lägenheten en dag i veckan, d var jag snabbt där.. ''får jag betalt om jag gör det?'' och självklart!! vi har inte löneförhandlat än, men visst är det smart, städa ordentligt här hemma en dag i veckan och få betalt? och yes, shopping here i come! ;)
Nej fan jag ska ju inte shoppa gärnet förens jag gått ner mina 10 kilo... Jag vet inte hur mycket jag gått ner nu faktiskt, tror iallafall att jag gått ner något kilo, mamma säger det iallafall... Men gud vad mycket iallafall det blev nu, haha så kan det bli ibland :) Nej men på tal om vikten och allt, jag måste träna mer nu, har inte tränat ordentligt på typ 2-3 veckor eller nått, inte alls bra :O nu får jag skärpa mig för egentligen så vill jag ju inte bli så jätte mycket smalare, jag vill ju mest bli fastare.. Fast lite smalare gör inte så mycket ;) 

Nej nu ska jag fortsätta kolla på top model och sen drar jag till körskolan :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

ja, fan nu jäklar ska det tränas...

2011-09-27 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0