Kom på en grej...

Kom på en grej idag, det är ofta jag skriver en rubrik som är tänkt ska passa till resten av inlägget.. Men ofta så skriver jag bara om just den grejen typ ett halft inlägg eller nått.. Fast det kanske inte gör något? :)

Och precis detta häner nu... Jag lämnar ämnet som rubriken säger...

Today... vad har jag gjort today? jag har varit i skolan, mjo det har jag, jobbat på som en tok för att jag ska hinna med min beställning, humm.. Sen gick jag hem, kollade top model sen städade jag hela huset.. Jag berättade ju att jag ska stäa här hemma, så får jag pengar sen WIIIIIIIhuuuu ;) sen åkte jag med Mackan när han repade med sitt band, skiit bra dom har spelning på fredag uppe på Breda blick i falköping, mjoooo lokala-mini kändisar ;) Nu ska jag typ ha lite mys med mamma eller nått och fixa mina naglar så att dom blir snygga!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0