God morgon sverige!

Gooood morgon god morgon! Ledig idag dårå, fan vad skönt! så som jag skrev i tidigare inlägg så drar jag till skövde med Moa och Michaela senare idag såååå roligt! :) Själv har jag inte planer på att köpa något men jag får se, man kanske kommer hem med något trevligt sen i allafall ;) Fast jag är lite små besviken på vädret! dom har sagt på vädret att det skulle vara runt 19-22 grader och sol idag, att högsommar värmen kommer tillbaka... In my ass! Det är fan mulet och inte alls någon jävla sommar värme... skärpning på er som håller på med vädret... Fast, vem vet, det kanske spricker upp under dagen..

Nej vafan.. Jag fixade aldrig naglarna igår, så jag måste göra det idag och jag vet inte hur jag ska måla dom denna gång, en färgat? eller ska jag fixa dekoration med mönster och grejer, vilken/vilka färger? Fan det är en hel värld det där med naglar!

Men först nu blir det frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0