Fredag de var på tiden!

Åh äntligen fredag, underbara fredag! Fan så underbart <3 Trodde fan aldrig det skulle bli fredag! Okej jo det gjorde jag men ändå ;) Vad händer i helgen då? själv ska jag åka till sköve och shoppa med Leonie imorgon ska bli kul :) Sen vet jag inte så mycket annat jag ska göra faktiskt :) Nått kul händer det väl, vi har Max, han kommer ikväll så vi ska väl busa eller något kanske, bus ungen själv :)

Jag har kommit på att jag är nog fan världens tråkigaste människa, ärligt asså helt galet tråkig och tydligen så tolkar folk mig (ut igrån utseendet) helt tvärt emot än vad jag är.. Fan vi får göra nått åt detta.. Not good!


Åh på tal om inget! nu har vi fått en ny marknadsförings snubbe som kommer ha oss elevambassadörer, kommer tydligen hända massa skoj i höst, härligt att komma igång med ambassadörerna igen!



Har tagit den :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tråkig? Du?... Ha ha ha.. du är tokig du...

2011-09-04 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0