Ensam myskväll <3

Ja så är det! Denna kväll blev man fett dissad av resten av familjen... gud så älskad jag känner mig... Hahah nej jag skojar :) Mamma och Mackan är på mys i göteborg och bor på hotell, jaja vissa har det bra.. Så ja, jag är själv hemma jag, fast jag kom precis hem från stallet. Hade en seg häst som heter Rudolf idag, men jävlar vad jag red, många som säger att jag rider honom bra så jag antar att jag gör det, mycket ben, en pisk och ett jävla tålamod så går det!
Fick posetiv kritik av Emma, eller ja nej jag ser det som ganska posetivt.. Vi skulle göra skenkelvikning btw.. stavas det så? aja, skenkelvikning skulle vi göra och ja det gick inte 100% bra, men det gick ganska bra och Emma sa att, det var en godkänd skenkelvikning, men eftersom att det var jag som satt på ryggen så förväntade hon sig mer... Asså det är ju negativt eftersom att det inte var toppen bra, men samtidigt så betyder det ju att hon tycker att jag är duktig och kan göra mycket bättre! Och jag håller med, jag kunde gjort mycket bättre, men ibland är det inte så lätt, beroende på hur hästen är :)

Nej fan, nu ska jag hoppa in i duschen, sen dricka lite varm choklad och mysa ner mig i soffan :) <3


En gammal bild på mig på gunghästen :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hur gör du //Amanda och en puss mun?



svara på min blogg

videofet.blogg.se

<333 Puss

2011-09-30 @ 16:45:21
URL: http://videofet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0