<3

ÅÅååååh jag vill börja ta sång lektioner NU!! Helst just precis nu såhär på natten.. Nej men åååh det är så underbart o sjunga fan va jag älskart <3 Ännu mer underbart hade det ju varit om man hade världsrösten och kunde erövra hela världen med den rösten fan vad underbart det skulle vara, min största dröm ever <3 åååaah ba sitter här och drömmer mig bort..mmmm kan nästan se den stora scenen och alla fans mmm undebar tanke det där <3 Skönt att man kan drömma sig bort och få leva det liv man drömmer om <3<3

Fast nej, jag tänker inte bara drömma om mitt liv, jag ska leva mitt liv precis som jag vill ha det, jag tänker inte rätta mig efter livet, livet ska rätta sig efter mig.. Så på måndag blir det raka vägen till någon musik lärare och sen anmäla mig till sånglektioner! sen kanske Mackan kan hjälpa mig också vore ju grädden på moset!

Dont dream your life, live your dream <3



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gört!!

2011-09-11 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0