Underbara söndag!

ÅÅh vilken underbar söndag, verligen helt sjukt underbar.. Vaknade runt 9 hoppade upp och åt mysig frukost med mamma och Mackan.. Små städat i mitt rum, redigerat lite bilder, tittat på tv och gått en mysig höst promenad med mamma... Till PA's och köpte godis xD hahaha Men vafan bättre att vi tog en ömväg dit och köpte godis än att vi satte oss i bilen och åkte dit eller? :) thihi busiga.. Sen har jag tagit en lång och skön dusch, mmmm så härligt :) Söndagar är fan helt underbara ibland <3 Åh åh på tal om ingenting!! min mamma köpte en choklad kalender till mig idag (A) hon är väl för gullig hon thihi <3 Hon och mackan var och handlade mat och så kom hon hem med en choklad kalender, fett nice! :)<3

Nej vet ni, nu tänker jag fortsätta njuta av den mysiga söndagen!! <3


Här får ni gårdagens 30års fest outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0