Så soft måndag..

Åh så jävla nice, började 10 i 10 idag hade en och en halv timmes bild, sen lunch, sen skulle det varit samhäll men han var på något akut möte så ingen samhäll opch sen verkstan där jag satt hela lektionen efter bilder på hur en släde ser ut innuti så jag kan börja göra den där i... OJoj känns som att det ''jobbiga'' börjar nu, ni vet alla små detaljer som ska göras som gör släden till den finaste släde ever!!

vet ni? det är typ 9 veckor kvar till jul... För nästa vecka är det lov, och efter lovet har vi 6 veckor praktik och när vi kommer tillbaka är det v. 51 alltså jul veckan.. ah så efter lovet är det 7 veckor kvar till jul + lov veckan 8 och denna vecka 9... Det är inte långt alls och om 1 vecka är det november och då är det 1 månad kvar till december och december går *knäpp med fingrarna* helt sjukt fort...
På tal om jul så läste jag om årets julkalender den heter ''Tjuvarnas jul'' Och om jag förstått rätt så utspelas den i förra sekelskiftets Stockholm, den är inspirerad av Charles Dickens sagor och tydligen lite extra ''En julsaga'' om jag förstått rätt... Humm ska bli spännande att se hur detta blir! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0