Pysselpyssel och nya skor!!

Japp jag fortsätter med mitt pysslande.. Jag tänkte  ''men herregud!!'' om jag har gjort presenter och julklappar så måste jag ju ha askar.. Ja självklart måste man ju ha en egen ask! Egna smycken - egen ask så är det bara! Så direkt efter skolan sprang jag ner.. Eller nej jag sprang inte!! ... Jag gick ner till stan och köpte matrial till mina egna askar, nu börjar pysslandet..... Men bilder på det får ni fan inte än :P haha

Hahahah btw..Gyllenpanzar har köpt nya vinterskor!! Japp, jag snöade ju in mig på ett par jag sett för 3 årsen om jag såg en gång i år... insåg att nej Amanda dom finns inte... Drog till Dinsko och köpte ett par fina vinterskor.. Jag har ju liksom ett par som jag köpte förra året, men jag kände liksom att, mjaaa jag skulle nog vilja ha ett par finare och ha till skolan och typ sånt, man kan nog ja dom nu också faktiskt, det börjar ju bli as kalt nu och om 2 veckor är det november och då tycker jag att snön ska komma!




nyyya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0