Jag vet inte..

Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska blogga om just nu, har velat skriva ett inlägg sen igår men kommer inte fram till vad jag ska skriva... Humm... typ.. va på mässa igår, gick bra.. varit i skolan och insett att alla behöver en Amanda.. Det bara är så, alla behöver mig på något sett :) humm, sen hade jag ridlektion för mamma gick super bra, hon var så duktigså!! :) Nu är jag hemme, tänkte hoppa in i duschen faktiskt, mysigt :)

Imorgon ska vi ha lilla Denisen och bada lite medans Max har simskola, sen blir det kalas för Maxen med lite mer släkt och sånt :)<3  Sen på söndag är det bowlingkalas för max där alla polarna är inbjudna.. ooh det är mycket nu :) Men man fyller bara år en gång om året ;P

Nej fan nu ska jag inte ba gö nått tråkigt inlägg puss på er <3


vad fan går jag på? xD

På Max 6årsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0