Chockerande nyheter!!

Ingen passande bild men aja :P
Vad har hänt? Detta är chockerande nyheter jag kommer med må jag säga... Fan vad jag jobbar på!! I verkstaden har jag under endast denna termin gjort en ring, 2 presenter, lagat en blomman till mamma, ett hjärta och nu en julklapp... nog mer än vad jag någonsin gjort på HV asså... Ah och idag HAHA idag fick jag VG på procents elen i matte, kan ni tänka er något så chockerande?  Kan säga att jag hade kunnat få MVG om jag inte gjort så slarv fel, svarade på alla frågor, fick poäng på alla frågor utom en som jag tänkte helt fel på och gjorde tvärt om som man skulle, men jag vet hur man gör iallafall, och ställen där man kunde få flera poäng så missae jag sista.. Men man kan inte förstå allt.. det blir lite mycket siffror ibland xD

Ah och sen.. nu ni! färgade jag håret på Leonie, eller jag slingade det, blev jättefint.. Måsrte säga att jag var lite nervös ett tag där, har aldrig färgat någons hår liksom.. Men det blev fint och var blev såå glad :)<3  

Hummm, har jag några fler chockerande nyheter? Jag tror inte det.. Så nu tänker jag fixa mina naglar så att dom blir fina till helgen och måndag när det är skolfoto... jo! på tal om det.. Visst är det sent? Liksom skolfoto i oktober? det är as sent ju? Blev vi sist i sverige eller? Men hoppas det blir bra kort iallafall :) <3



Ingen passande bild, men kände att en bild på mig och Maxen satt bra nu :P


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du är bäst!!!! <3

2011-10-06 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0