10-10-11 Maxens dag<3

Ja, idag är det faktiskt Max dag, idag fyller väldens gulligaste Max 6år, stora killen vet ni <3 thihi och idag har det varit skolfoto, fan vad jag älskar den morderna skolfotograferingen, speciellt på porträtt korten, man posar, denna gång med 2 olika bakgrunder och sen ville jag ha en fläkt och det hade han så då fick jag ha den på några kort :D så jävla bäst!!! thihi blev helt extas bara när man ser alla foto grejer o ba wiiiii!!! <3 thih sen lekte jag modell yttligare när jag kom till verkstaden och var en tant, fyfan så roligt!! :)

Asså, tänkte skriva om helgen lite snabbt också... stockholm i fredags, mycket mysigt köpte en ny klänning! mycket fin!! på kvällen blev det mys med familjen hemma bara <3 lördags ut till westergren och hälsa på lite snabbt och sedan vidare till västerås och där blev det fix och piff med den nya husvagen. Asså den är nog fan 10000 gånger mysigare än den förra, nu saknas bara en liten tv där sen så (Y) Kvällen blev det fest, humm varför kommer det sig att jag alltid är den som är uppe längst? eller iaf bland 3 sista :P söndag morgon hem till stockholm igen och gå på Nikon basic kurs, och sen en mysig dag i stan med pappa, som desutom köpte nya jätte fina converse till mig :) <3 Tack<3   sen åkte jag hem till Falköping igen...

Ah nej.. på tal om Max.. Så kom jag precis hem från han kalas för släkten, jätte trevligt! han hade skjorta, kavaj och röda byxor ;) nee men skjorta och röda byxor såååå snyggt, riktig snygging!

Nu blir de typ gosa ner sig och plugga arbetsmiljö och säkerhet prov imorgon!!

Bildbomb!!


Nikon kamera! bra där!

kärringen på HV

nya klänningen!

nya skorna!

Grattis Maxen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0