Sjukling här

Usch igår kväll efter jag uppdaterat här small det till.. feber och ingen ork i kroppen och en jävla huvudvärk orkade knappt äta maten eller risifruttin inte ens dricka julmust.. somnade ganska fort och sedan har jag vaknat varje timme hela natten och varit helt galet varm... vid halv 6 orkade jag inte mer och var vaken till 8 sedan somnade jag om och vaknade vid 11.. ja jag har ju varit hemma idag... sen har jag max gått mellan toan,soffan och köket inte en meter mer, sen har jag bara legat i soffan med mitt täcke och haft julfilms maraton, 7 filmer hann jag med.. bläää min hals den gör också ont!!!  nej nu lägger jag ner min dator har inte jätte mkt ork till detta just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0