mys<3

Blev en till mysag med pappa i stockholm.. Drog in till stan och bar strosat en massa, fixat halloween kläder till fredag och sen hälsade vi på Helene på hennes nya jobb på ett café, trevligt trevligt sen strosade vi bara :) På väg hem tog vi en sväng i sickla och sen bar det va hemmåt för att förbereda för middag med min gudfar och hans familja.. kan säga att det var liv i luckan.. tänk er jag och fyra vuxna och sen 3 barn i 6-9 års ålder och en 1åring som kryper runt :P  ojoj men god mat åt vi och det var mycket trevligt :)  Träffar inte dom speciellt ofta så det är kul, dom bor ju as nära oss så nu ska vi försöka träffas oftare... eller ja, ag bor ju inte så nära men ja, ni fattar :)

Och imorgon far jag hem till Falköping igen då.. men först en förmiddag i stockholm såklart :) <3


Detta ska jag ha på mig på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sååå mysigt när du är här. Då känner jag mig lugn och harmonisk...

2011-11-02 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0