Är det söndag?

Är det söndag idag? Jo det är det ja, för igår var det ju lördag.. Herregud man tappar tidsuppfattningen när man är hemma och är sjuk.. Men nu är jag pigg igen, igår var vi på middag hos några vänner, mycket trevligt och idag kommer Maxen och sen blir det farsdags middag med mackans föräldrar.. Jag kan ju inte fira pappa nu när jag bor så långt bort och just nu är ju han i London så det är ju ännu längre bort.. Men Det är hans dag idag vare sig han är i grann huset eller på andra sidan jorden<3 Emh.. Ja annars så flyter det väl på här, julen närmar sig med stormsteg emh om jag räknat rätt är det 41 dagar kvar till Jul typ... inte mycket alls.. eller det är lika många dagar som robinson deltagarna var på robinson ön detta år (42dagar om man räknar med idag)...
Humm... Ja, vi ska nog jul pynta nästa söndag så vi har grejerna framme till 1a advent, för Max åker ju till Thailand så vi pyntar när han är här så att han får vara med :)

Seriöst nu är alla mina helger uppbokade fram till Januari...

19-20 November: Tylösand med Michaela och har det helt bäst där :)
25-27 November (1a advent): Åker jag till stockholm och Moa och Michaela åker med :)
4 December: Sälja & ställa ut silver arbeten på falbyggdens museeums julmarknad :)
9-11 December: Åka till stockholm och kanske förbereda lite inför jul hos pappa :)
16-18 December: Mamma ska ta med mig på överasknings helg :)
24 December: JUL!!! :)
31 December: NYÅR!! :)

sen är det en ledig helg i januari...

14 Januari: 18ÅRS FEST!!! För då fyller jag 18!! :)


Kommentarer
Postat av: pappsen

..och 10 dec ska vi hjälpa Karin flytta. Efter det blir det inflyttningsfest hos henne. Bra va?!! :-)

2011-11-13 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0