5 dagar..vad har hänt?

ojoj 5 dagar sedan jag bloggade senast not good!! Emh så jag tänkte väl köra en liten snabb genomgång av vad jag gjort dom senaste 5 dagarna...

kan ju börja med att i fredags så hade jag mys med michaela och familjen, mkt mysigt.. Sen så i lördags åkte vi tyll tylösand.. där började vi med seminarie till 3 sen stack vi från den, tog våra grejer och lämnade odm på rummet och drog ner till spat.. spa-ade någon timme sen gick vi och fixade oss.. sen drog vi på lite ''för fest'' lite champagne med teamet vi var där med, sen drog vi ner på julbord AS GOTT!! sen blev det fest hela natten :) typ.. sen på söndagen blev det frukost och sen blev det spa igen.. och sen hem vid 12 tiden :) jätte mysig helg :)

När jag kom hem på söndagen så jul pyntade vi här hemma innan Maxen åkte till sin mamma.. sen rätt som det var när jag satt på mitt rum kommer lilla denisen in, då var dom på besök så jag lekte lite med lilla denise innan dom åkte, sen blev det film och god natt..

Måndag... vad gjorde jag i måndags? jag kommer fan inte ihåg asså... herregud, vad gjorde jag? jag var i verkstan på dagen i skolan emh.. mer då? hem, kolla tv, äta, kolla film med mackan.. haha vi såg Capten America haha fyfan vilken överdriven fjantig film xD Herregud asså xD

Idag.. tisdag... jag har varit i verkstan, matte på eftermiddagen.. haahha fan vad kass man känner sig när man går i 2an på gym,nasiet och håller på med 9ans matte xD hahah då känner man sig riktigt jävla kass..  emh, drog hem kännt mig trött o seg hela dagen så ba blääää orkade verkligen inte rida, har verkligen ingen lust eller ork idag.. ringde mamma, åkte med till skövde, dom har tänt julbelysningen där nu SÅ JÄVLA VACKERT!!! emh fikade med gammelfarmor på comerse sen drog jag o mamma till esplanaden, blev att lite pengar försvan från kontot, det blev en rosa koffta och en vit kavaj från gina.. sen hämta mackan och nu här...

ja nej.. så är det.. det är 32 dagar till jul, 5 veckor... nice..

på fredag åker hela hv till sthlm, så jag stannar kvar där och moa och michaela stanna med mig sen åker vi hem på måndag och då åker pappa med ner och är med mig i skolan en dag, mysigt :)<3



michaela o jag i tylösand..

denisen

ett smakprov från skövde..

gammelfarmor :) det är nog inte många tamter osm har barnbarnsbarn på 17 (snart 18) år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0