Toppen dag...

började morgonen med att köra 50 min zumba...härligt!!  sen iväg till skolan,fick veta massa skvaller... ojoj vilka skvaller kärringar vi är tjejor <3 emh.. sen har jag väl haft lite lektioner... efter skolan hängde Moa E o madde med mig hem.. sen kom Moa w också :)<3 trevligt :) emh.... sen tog jag moppen till stallet, fy helvete vad jag frös!! ... Men!! ridningen gick så in i helvetes bra, fyfaan vad bra de kändes... och såå bra de gick hade söta lilla Latte.. nu jävlar, han va såååå mjuk o fin gick i form o allt på slutet, äntligen! som jag jobbat med det där med han <3 han e såååååå söt den lille ponnyn <3 emh... nu blir de snat BB här för mig :)

hoppas alla haft en lika härlig dag :)<3 även fast de snöat.... meen de landade inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0