Skön, skön dag va!

satt uppe till 3 inatt jag... Jag välkommnade folket som kom hem då jag emh.. satt uppe och snackade lite med dom, sen satt jag och Mackan o kollade på lite trailers på filmer som kommer nu iår :) hahah vi kom fram till att vissa filmer vi vill se.. Måste man gå på toa innan man ser.. Haha fast vi kom fram till att vi kommer kissa på oss ändå xD  vaknade väl först vid 9 och kände.. Nej jag tänkte inte gå upp än.. Så jag somnade om ganska snabbt, sen gick jag upp en timme senare :) sen har jag bara legat i soffan och fatboyen hela dagen och bara softat.. haft de skönt, kollat lite film.. Bara vilat.. De är så skönt o ba vila upp sig och känna att fan.. 

Nej.. nu måste jag säga.. jag blir fan rädd asså.. På Facebook har jag ett sånt där ''dagens horoskåp'' ah och då står det ju vad jag behöver den dagen eller allmänt eller vad som ''ska hända'' Den har haft rätt varje dag i två veckor nu.. Det är så läskigt.. Så nu läser jag den på allvar, det står rätt hela tiden.. Så sjukt jävla läskigt! För hur fan kan en app på FB säga hur jag sa göra, eller vad osm kommer hända den dagen.. och de händer ju? hur fan? ah, nej det är läskigt...

Nej nu ska jag fortsätta min slappa helg med lite mys med mamma eftersom det är morsdag <3

Här får ni 2 bilder på mig o mamma bara för att de e ''hennes'' dag :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0