nämen tjooooo såhär inatten

Fan vilken galen dag de har varit asså... Fan den har varit upp och ner, upp och ner... helt sjuuukt galet!! skolan, stallet, vara hemma... prata med mina underbara vänner på msn och telefon :)<3 älskar er som fan, ni btyder men än ni tror <3 aah... Sen vid.. ja vad va klockan? vid halv 10 typ så drog jag ut till Erika, Moa, Filip och Fabian :) dom käkade lite, sen drog vi hem till Erika och kollade film.. Tack fan de behövde jag idag!!! helt sjuk dag... på alla sätt o vis.. eller allt är helt upp och ner nu.. hela mitt liiiv känns de som.. aja vafan de får vi se hur de blir med.... Happ, nej vad ska jag skriva nu... nått kul känns de som... men jag vet fan inte :O

Neeej fan puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0