mmmh Lördag :)<3

hello, lördag idag :)  Åker till Skövde med Leonie och sjoppar lite :) ska bli mys <3 haha blev uppe lite väl länge inatt så är lite trött kan jag säga :O men de löser sig.. Bara jag kommer upp ur sängen :) åååh precis nu när jag sitter är o skriver så skiner solen in... aah, emn den försvann fort och ser att det är grått ute!! Tråkigt! Men kanske perfekt shopping väder :) haha Leonie ringde mig igår när vi skulle bestämma lite mer, haha det var nog det fnittrigaste samtal jag haft xD fan vi skrattade 90% av samtalet, hihi sötis du är roligt du :)<3 emh...

haha igår, så kollade jag på reprisen av mäster kock, hahah då fick jag värsta baksuget.. så ja vafan då blev de choklad muffins :P och faaaaan va god dom blev!! mmmm jag e grym ;) hah nej då :)

ikväll är det Eurovision, mmh, det är många bra bidrag asså, Om vi inte vinner, så hoppas jag att Saade kommmer någonstans i toppen iaf :) skulle vara så kul :) Meej, nu ska jag nog ta och börja fixa mig lite :)

hörs seenare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0