Fy helvete va skönt!

Vad hände liksom? i flera dagar.. DAGAR? nej veckor!! I flera veckor har det varit grått, regnit, blåsigt och ba allmänt tråkigt.. Nu... NUU är det kokhett och sol... FYFAN VAD HÄRLIGT!! så jävla skönt ju!! har hört att de ska bli 25-30 grader nu i två veckor.. Härligt säger jag!! Idag har jag.. varit i skolan, hade engelska på morgonen, haha Marta var på bra humör.. Nej men vi har inte så mkt kvar så vi satt o kollade klipp på youtube (Marta visade) Emh, sen såååå hade jag håltimme (ar) fram till typ.. halv 1 sen hade vi bild och så va dagen slut :) har suttit ute med Madde på filten i skolan o snackat skit..haha Diskutetat om hur det skulle vara o slänga in oss I BB huset xD hahah herregud så kul det skulle vara :P

Hörreni... jag kollade igenom lite här... det är väldigt lite bilder just nu! dåligt ellehur? :O

Nej nu hinner jag inte skriva mer xD har en liten vilding Max som hänger på mig haha, han är gullig den lille plutten :)

bilder kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0