underbar lördag!

åååh hej på er underbaringar..... öh vad är det med mig? Nej asså jag är fortfarande helt galet ''laddad'' från igår,  helt grym dag. Men allt det där tog jag ju igår.. jaja.. Lördag nu då, vad händer.. nej jag vet inte, är ensam hemma hela helgen så något blir det väl.. Funderar på att rensa ur min garderob, den är över fuu nu, jag menar allvar.. Jag får inte in mina kläder i garderoben, inte bra! och jag kommer nog garanterat köpa nya saker! ellehur? ja.. Så kane blir en rensning.. Mamma har sagt att jag kan åka till skövde och vara med Anders och chrippe om jag villl det, så jag funderar lite på det jag.. vi får se vad jag gör helt enkelt :)

Det är strålande sol och moln fritt... underbart, MEN det ligger typ 1 dm snö ute? vrf skulle det börja snöa när snön väl var borta? hallå, jag vill ju börja ha mina klackar nu, jag vill inte ha det när det är så mycket nö ute. Man kan ju knappt gå med vanliga skor liksom? gaaaah!!

Neeej, nu ska jag nog ta och göra lite.... nytta här :)

Ha en grmt trevlig lördag om vi inte hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0