silvertejp fixar allt!

ojojoj vilen kväll de va igår... började ju hos Erika direkt efter skolan med massa fix, tejpa kläder och allt vad vi nu gjorde.. ah kul hade vi iaf :D haha förfesten slutade i kaos, en kille ramlade och fick ett stort köttsår, så vi fick ringa ambulans, så körde vi ut alla som var där och sen väntade jag, erika, leonie och victor, ja och självklart killen som gjorde illa sig på att ambulansen skulle komma.. sen när den kommit och han åkt med dom drog jag och eria ner till dagnys för lite mer fesligheter :) dansade fan till 2 på natten, haha då stänfde de, så hämtade mamma mig :) haah bara det att jag blev sååå pigg när jag kom hem så jag kunde ju inte somna xD så vid 3 satte jag på datorn och kollade runt på nätet och typ bilder och skit xD haha sen somnade jag väl vid 4 elr nått :)


min outfit

leonie och erika

övredelen av min silvertejp outfit :)


oh ja!!


idag, löööördag..
Vanade imorse halv 8.. kom på att reprisen på BB går 7-8 så fort som fan slog jag på tv'n och kollade sista halv timmen och som jag trodde, Vanessa och roza är nominerade. Jag sa de i skolan, jag ba dom kommer bli nominerade, så hade man rätt också...Men det är lite roligt med BB för man kan ju säga vilka som kommer åka ut och vilka som kommer vara nominerade xD
Sen åt jag frukost, åkte till stallet. Snackade lite med travgubbarna där ute, 2 äldre män som har trav hästar där, Den ena har 2 hästar så han sa att jag kunde få ta nån om jag skulle vilja rida tsm med mamma någon dag :) de va snällt :)
Men sen drog jag, Max och mamma ner på stan och fikade lite :) härligt soligt väder, men lite kallt kan jag fan säga..

Ikväll drar jag in till gbg och går på bio med Mackan :) ska bli trevligt, ska se skräckis, jag kommer fan pinka på mig.. flyga kommer jag gö iaf.. Jag ska nog inte hålla i popcornen iaf hahah xD


dagens

glassMax <3


Kommentarer
Postat av: Clara

Hejhej :) hur fixade du klänningen? Vill gärna veta för vi ska spela nattcup, mitt lag har tema "silvertejp" :P vore kul att få veta hur :)

2011-10-25 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0