lika fin söndag idag...

Nu borde våren vara här tycker jag.. Eller? Det är iaf sol, och skönt väder lite friska fläktar eller vad säger man :) Tog en liten sväng runt stan bara för att komma ut och njuta av solen, då kan man iaf säga att man varit ute i det fina vädret :) tror jag öppnat alla fönster i hela lägenheten xD haah nej men balkongdörren, badrums fönstret och mitt fönstret. Det är liksom så skönt att ha lite öppet :) få in vår luften liksom :) funderar på om jag ska städa eller nått, det är sjukt, men varför vill man städa när det är sol? Är det bara för att det är fint väder och man vill ha fint i lägenheten då? jaja :) Något hittar jag väl på :)


härlig liten vår ''promenad'' :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0