woops, sen! Men helg iaf..

Förlåt för att jag inte bloggat.. jag har inte haft super mkt att blogga om, och igår var det lite små kaos här så då blev det inget inlägg tyvärr... men ni får lite update nu :)

vad gjorde jag i fredags? jag va hemma, det regnade, jag slappade och ja, juste jag började packa och insåg ganska fort att jag inte får plats med allt utan behöver typ 6 väskor... Men det har löst sig nu, fick låna mammas väska som är lite större :) så nu har jag bara 2 + handbagars som jag säger hela tiden xD aja, på kvällen fick vi lite besök, tacko mys.. mmmmm... annars var det inte ås mkt annat..

lördag.. helg... körde till simsjön utan för skövde.. jag kör rätt mkt nu, går skiiiit bra, hängde där hela dagen, mamma, morfar, ammi, gammelfarmor och ammi.. Sen kom morbror anders också :) fikade och hade det trevlans i sooolen :) på kvällen blev de lite små kaos här hemma, så jag och mamma drog till skövde... igen och käkade tapas, sen åkte vi hem... hahah tog en sväng i simsjön, åkte på andra sidan sjön och kollade lite, sen ba körde vi och tog någon väg vi inte visste vart den lädde. Rätt som det är hamnar vi ute i stenstorp de är fan flera mil mellan.. nej inte flera, men någon mil iaf :) sen åkte vi hem och hade lite myyyyys <3

söndag... idag, ikväll åker jag hem till pappa i sthlm.. de har jag ju sagt förut.. jag körde ut till kättilstorp och hämtade kläder till max som var kvar glömda där... Sen körde jag hem igen och nu har jag packat om och allt är klart för att åka.... Nu  ska vi käka lite gött här och ha lite mys innnan jag åker...

Ni får säkert något inlägg ikväll när jag kommit fram till sthlm  :) hoppas alla haft en bra helg pöss <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0