Studenten 2011

Idag var det då studenten här i Falköping, vi har otroligt otroligt dåligt väder tyvärr, regna massor här från och till... Imorse var jag nere på studentavslutningen/ cermonin eller vad man nu säger.. Vi Elevambassadörer fick VIP-platser längst fram, vi fick alltså sitta på raden framför alla våra fina studenter :) Efter den fina avslutningen så gick jag hem och bytte kläder, sen ner på stan igen för att kolla på när studenterna går på torget och drar sina lärare i vagnar, lärarna är också utklädda då :) (ni ska få bilder på de) Sen gick jag runt och tog lite kort på studenter jag kände, gratta dom lite :) Sen hem och värmde mig, och sen ner igen för att kolla på när dom åkte runt stan i sina fina bilar och lastbilar, eller vad dom nu hade :) Helvete vad det regnade.. Men jag stog och tog massa kort på dom iaf :)

GRATTIS ALLA STUDENTER 2011!!!









Härlig skyllt tkr jag :P

Haha, här får ni en rolig skyllt från Byggkillarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0