som sagt.. De går bra nu!

ah fan dagen blir bara bättre... körningen bara bättre o bättre... Körde till stallet fram och tillbaka idag, gick sååå bra! Mer än halva vägen är i stan så de är bra :P Jag är grym på dehär nu jag :) Emh, ja sen så ridningen gick så grymt bra, red en stor kille på 6år idag.. skit mysig, riktigt roligt var det :) Fick mkt, mkt beröm för att jag är så stabil annars hade de inte funkat sa min ridlärare..Fan så bra de går nu asså! NU ni... hihi, på torsdag tar jag min första körning till skövde, ska bli kul faktiskt :) Jag och mamma ska ha tjejdag där, så får jag vara chafför :) super kul :)

Nej, nu ska jag ha mys med min mamma här :)

Ville ba säga att de flyter på som fan nu :P

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul för dig kärleken!! <3 <3 <3

2011-06-07 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0