final... nej, fan jag är inte sån!

Haha man kan nästan tro att det är jag som är med i BB finalen ikväll här xD haha nej inte riktigt, men jag fick välja mat ''bara för att det är BB finalen'' jag kollar ju på de liksom.. så vi ska ''fira'' final kvällen ikväll liksom.. SJUKT!! vad fan ska man titta på nu?  och Madde, vad ska vi prata om nu? :O haha nej så illa är de inte :P som tur är!!

Ah, nej nog om det.. Som jag sa tidigare så skulle vi till odenbadet.. och dit åkte vi, super härligt badade typ hela tiden, lekte massor med bus-Max i poolen :)<3 haha Han åker, heller har precis åkt till sin mamma nu, så man får passa på att leka med han lite :)
Men fyyy.. nu måste jag verkligen tok jobba med min kropp alltså, hela tiden när vi badade och sola så låg jag ju bara och tänkte på att jag måste gå ner i vikt, ser förjävlig ut.. fan förfallen redan och jag är inte ens 20 liksom? fyfan hemskt, hemsk HEMSK!  Nu när man köpt en ny bikini vill man ju gå runt och känna sig snygg liksom, men nee.. bikinin e snygg, kan bli snyggare på en snygg kropp... Fan asså jag blir så besviken på mig själv alltså.. fyfan! aja, nog om mig o mina problem..

Jag har fixat mina naglar.. mkt viktigt.. Dom ska alltid vara fina liksom, man känner sig så mkt finare då tkr jag, eller har jag fel?

hahah herregud, hör hur jag låter? gå ner i vikt, blabla, fixa naglar blabla.. Tolka de inte fel liksom, jag är ingen.. ja nej vet vet inte vad ni säger men ändå xD haha... Men vadå, om man är missnöjd med kroppen kan man väl iaf få tka att naglarna ska vara snygga eller? :)

Men jag lovar.. Jag ska ta ett kort på mig nu.. sen ska ni få en efter bild... det ska vara STOR skillnad!
Lust o peppe mig? Behöver verkligen såååå mkt pepp till detta!!


En liten bild på mig och Max kan ni få <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0