BB - test

Bra jobbat!
(76% av alla som gjort testet)

Nja, du besitter kanske inte de mest nördiga kunskaperna från Big Brother 2011, men vad gör väl det. Du har tittat, skrattat och gråtit med våra deltagare under säsongen utan att låta programmet ta över ditt liv. Och så här i efterhand kanske det var klokt, med tanke på att du fortfarande har vänner kvar i det verkliga livet som du kan umgås med när programmet tagit slut. Tack för att du har tittat! Nu blir det långfilm klockan 21:00 varje kväll i TV11 istället.

hahah, ja jag har vänner kvar :P men vad pratar vi om? JO  vad som händer i BB huset xD haha härligt!! Love BB asså <3

här får ni BB-låten fest i hela huset!



Grym låt <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, jag kan mer än dig ;) Jag fick den "bästa", bara 19% som är lika nördiga som jag (A)

2011-06-05 @ 17:56:47
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0