6 juni, sveriges nationaldag...

Hellu, eller God morgon kanske man ska säga! 6 juni idag då... Sveriges nationaldag, firar man verkligen nationaldagen så mycket nu för tiden? ja.. jag vaknade dagen till ära halv 6 imorse... lite coolt ju 6/6 halv 6, visst är de coolt? ;) Nej jag skoja nu faktiskt..  Vädret... nu tänker jag snacka väder... Vafan är detta!!? fan storm här nu ju, de vill vi ju faan inte? Hoppas de gr över till senare idag och jag hoppas att solen tittar fram :) Hihi idag vet jag iaf mkt roligt som ska hända.. Mkt på G idag tror jag faktiskt... Eller TROR? Nej, jag vet att de händer grejer idag ju :) Jag kan tyvärr inte berätta vad än, Men ni får ju veta sen såklart :) Men kul ska det bli :)

Nej men vad händer annars idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0