Vi gjorde stan asså...

Igår kom bästa Therece hit till sthlm och hälsade på och fy helvete vilken rolig dag det blev asså.. Vänta, ni ska få höra..

Började med att jag mötte henne på centralen, haha började då med att säga, vi möts vid pressbyrån.. Det finns 3.. haha men vi hittade varandra iallafall :) så gick vi på stan, vi gick runt och runt o pratade och shoppade i ja typ 6 timmar.. Haha så skulle vi köpa korv på pressbyrån, haha så sa han i kassan, '' vill du ha kokt eller grillar?'' Och jag ba '' kooooooOOoooOOookt'' och så skrattade alla xD så köpte jag sandwich, nivet glassen.. ah ni tror inte dom glömt ena sidan eller? jooo klart dom har, hur lätt var de att äta den då egentligen xD
Haha, hela alltet slutade med att vi hamnade på sergels torg och kollade på afrikansk dans i typ 1 timme, och det slutade med att när vi gick där i fran så hade båda varit uppe och dansat med dom, så jävla roligt!!

Så drog vi hem till mig, gick ner till sjökrogen och käkade natchos och drack cola.. sen blev det kvälls dopp :) Sen såg vi den där filmen ''I'm number 4'' den var bra tycker jag, nästan jag för en 2a va? ah, och om det skulle komma en tvåa, vafan skulle den heta? '' i'm number 4 2 '' Haha sen blev det sängen för båda två, trötta damer sover bäst xD AAAaaahahahah


Täss


Täss dansar med

täss o jag på sjökrogen

baaad

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0