sommar<3

ÅÅh va de är härligt med sommar.. Igår kväll kom Vesslan och Karin på besök, gick ner till sjön o badade, en sväng på sjökrogen och sen hem och äta en god middag ute på terassen.. Tror vi satt ute till halv1 på natten och hade bara trevligt, pratade strunt och bara njöt av att kunna sitta ute den tid på dygnet liksom.. 

Lyckan tog slut när man sen blir väckt av pappi vid 6 tiden och då är de jobb igen... Verkligen inte speciellt roligt o jobba när det är riktigt jävla underbart sommar väder kan jag säga.. usch.. Nu vill ja ha lov, man ser/hör alla sitter på fb och skriver vart dom åker runt och hade semester, bara softar och har de skönt... Nej.. inte här inte, här jobbar vi INNE varje dag, sen regnar de oftast på helgen när man är ledig INTE KUL!!! lovar er att mina 4 veckor... TÄNK FYRA VECKOR?? de är ingenting? man hinnar klnappt göra allt man vill på 10 veckor.. ah nu ska jag hinna allt man gör på 10 veckor på 4 veckor? Kommer ju aldrig gå.. 

Hur som helst.. bilderna är hemmas, o jag på jobbet.. så bilder får ni tyvärr inte idag ey..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0