Nu har ni missat lite..

Men, det gör inget för här från ni reda på allt!!

Igår sååååå tog vi de lugnt här hemma på förmiddagen bara. Sen på kvällen gick vi till restaurangen J som ligger i Nacka strand, åt en otroligt god middag, med otrolickt fin utsikt över skärgården, sen gick det ju båtar in till stan därifrån så vi tog en båt in till stan efter den goda middagen. Inne istan gjorde vi inte mycket, utan vi började gå hemåt igen (De är en bit och gå) På vägen gick vi förbi restaurangen Hemma hos Kaj.. sååå jävla härligt ställe asså, helt galet mysigt och så härligt stämning.. Det var ju där jag åt den otroligt goda glassen, såå jag beställde den igen, såklart! Ja, vi gick väl därifrån vid halv 11 tiden.. Så härlig väder liksom.. mmm love it!


Jag o pappa

Monica o jag

pappa och monica




Och idag har jag varit ute på Djurgården och picnik'at lite, mycket trevligt! Sen har jag varit hemma hos wesslan och fikat lite.. De bästa med dagen... (föreställ er panpig musik här!) Nej jag skoja.. Jag har åkt i skyview upp på globens ( eller ska man säga Ericson Globe?) ialla fall.. sky view som går upp på taket.. Fantastiskt, vilken utsikt, riktigt häftigt :) Och ja, nu vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, lite käk och mys kan jag tänka mig..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0