Helg - HALLULELIA, HALLULELIA!!

Hello... De känns verkligen att det är helg nu... var så sjukt jävla trött imorse, vaknade en kvart innan vi skulle till jobbet... woops... Men! jag han fixa mig på den kvarten, lovar! Sen så ah... så har jag jobbat, som vanligt... 4 veckor kvar nu... Hela sommarlovet försvinner iväg ifrån mig...

Sprang ner till grannen idag.. (kista gallerian) på rasten, köpte en soft klänning på H&M rean.. 50kr kostade den, mkt bra pris tkr jag då.. iaf för en sån klänning liksom, typ vanligt strand klänning typ inge spec finklänning liksom... Emh.. ja, sen bjöd Marie oss på glass.. mkt mkt snällt tkr jag :)
Emh.. ja... åkte hem vid 3...satt i bilkö fram till halv 6 tror jag de va... Fan, dom där bilköerna tar dyrbar tid från mitt liv... gaaasch... Emh, jaa... nu hade jag väl tänkt springa ner o hoppa i sjön tror jag... Vet inte varför, men jag bara känner för det liksom..

Imorgon vet jag inte exakt vad som händer.. jag och pappa snackade om o åka in till stan o strosa eller nått.. sen har jag även snackat om att vi ska ta oss till IKEA också... Så vi får se vad det blir.. Juste, tror även att de blir Zumba på S.A.T.S imorgon bitti också... Hört nått om de, men vet inte exakt om det är spikat.. Men de märker vi :)

Nu är det helg... och jag älskar det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0