wooohhooo..

Tjoo... Nu har jag klippt mig... Kort!! haha känns lite dumt o ha ändrt headen nu för någon dag sen när man klippt sig nu och inte alls har samma frisyr... Har fan inte vant mig än heller xD man är van med det där långa liksom.. jag va fan rädd när jag satt där hos frisören xD

Vad har jag annars gjort idag... Skolan, gymade på idrotten med Leonie.. såå duktiga så :D Å ikväll blir det ridning, tror det är dressdyr, jag e inte säker meeen jag tror det :) antar det liksom..

haahhaa jag dreev bara :P jag har inte klippt mig kort, jag har bara klippt topparna! så det är fortfarande långt.. men jag tkr de är kort xD jag har nog fan frisör fobi eller nått.. DOM KLIPPER JU AV HÅRET!!? men nu är det iaf fräscht igen.. och sen så växer ju dom där cm ut igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0