söndag... hatar söndag..

trevlig kväll igår när släkten var här, åt gott och hade trevligt, fick presenter också :)

Är det söndag idag? JA!!! Usch,jag hatar söndagar, seriöst.. Älskar fredag hatar söndag... Vem fan pallar gå till skolan imorron asså? Neej usch fyfan... Dom började sådär lagom bra förra veckan också.. Verkligen inte... Skolhelvete...
Blää, ne vad har jag gjort denna söndag? humm jag har varit och kollat på hästen jag ska börja rida.. Super fin, vi kunde inte rida men jag fick titta på henne, och se lite hur hon rör sig och så.. Loppan heter hon, sa jag de? aja.. Sen har jag inte gjort nått mer.. Just nu väntar jag på att Leonie ska komma hit en sväng :)

vilka håller med mig? hata söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0