Men vart?

Vart hr mina läsare tagit vägen? :( jag vill ha tbx dom nu ju! humm..

Funderar på om jag ska börja med något lite mer skojigt här på bloggen.. typ som.... filma lite mer saker, typ när vi gör nått här hemma.. typ mat, eller bara allmänt konstiga grejer... humm... Jag vill ha tbx mina läsare ju!!

Btw.. dagen... inte hänt så mkt.. Fick information om imorgon, då är det ju Ållebergsdagen.. Då ska vi, Elevambassadörer ha olika grupper och gå med dem till olika ställen under dagen.. Jag är galet nervös, för på morgonen första.. ska jag gå till en skola, Centralskolan heter den. Ah iaf, ska jag gå dit, leta upp ett klassrum där en klass sitter och väntar på mig, Jag går in, presenterar mig lite berätter lite smått vad som kommer hända.. sen går jag med dem till skolan igen.. och där kommer det hända grejer..

Det är ju liksom så typ att man måste öva nästa, jag känner så iaf.. Man lär ju vara liite nervös när man kommer dit och ska först och främst hitta dit och sen ställa sig inför en hel klass och snacka lite.. fast det är ju 9or så man behöver ju inte låta som om att det är någon har dött iaf ;) man kan snacka lite som vanligt! härligt tkr jag :)

Vad händer ikväll...
Humm jag vet fan inte vad som händer ikväll, allvarligt.. Kanske planera lite fest, känns som att de är en bra grej liksom!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är klok och duktig som förbereder dig, kanske till och med övar inför morgondagen. Då känner man sig lite lugnare. Man har ju liksom en plan då.. Sen är det bara att låta det flyta på som det kommer. Men med planen i ryggen kan det aldrig bli fel... Kram

2011-01-19 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0