I'm home..

Är tbx i Falköping nu.. kom idag, helvete vad med packning de blev xD 2 stora resväskor och en snowboard (+boots och hjälm) är fan glad att juag hade min resväska hos pappa alltså, annars hade jag inte fått med mig hälften xD så går det (A) Max blev glad när jag kom hem, sprang fram och kramades och sniffade i håret (han gör det när han gosar eller liksom blir uppspelt och inte riktigt vet vad han ska göra) han drog in mig i mitt rum...

M- *pekar på min högtalare* sätt på! vi ska dansa!
A- jasså ska vi det?
M- ja! du ska dansa med mig!
och ja, så dansade vi :)

Jag har och provat min julklapp, zumba fitness, fick ju en sån dvd i julklapp, as bra! Ska köra de varje dag nu.. Man kanske känner sig lite rolig i början när man står där i vardagsrummet och dansar, speciellt när man inte hänger med riktigt xD Men sen så.. Roligt har man iaf :)

Har packat upp min väska, eller ja mina väskor nu också.. haha och Jag har hunnit dansa lite mer med Max.. Funderar fan på om man ska sätta han i en dansgrupp, han tkr det är jätteroligt.. Eller, han tkr det är kul o dans och hoppa i min säng.. Och det finnt ju inte.. alltså en barn grupp där man ''lär sig'' hoppa i sängar... helt galet :) vrf tkr man det är så roligt?

Nej, nu ska jag hämta ner en film till Max och sätta mig i soffan och kolla film med den lille skrutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0