igen..

wiihuuu Ska åka till skottland igen, på lovet :P ska bli kuligt tkr jag! :P trivs där faktiskt, det är så otroligt fint :D<3

Grattis Mackan!!<3
IDAG fyller Mackis år, Jag och Max'en sjöng för honom imorse, och kom med kladdkaka och grejer :) thih snälla vi är då :) Sen har jag varit i verkstan, okej, det hände inte så mkt idag faktiskt xD hahahahah vi börjar bli så trötta nu xD pff hah ;)

Åh jag har suttit och kollat på gamla bilder hela veckan, det är så roligt asså.. Skulle vara så underbart om man kunde dra tillbaka tiden och bara uppleva allt igen. Skulle vara helt underbart!

Men vad händer i helgen folk?

Själv ska jag göra massor ;) Nu ikväll, kollat på Max när han hade brottning och sen blev de donken.. nu är det let's dance som gäller :D
Imorgon ska Max på skid skola, sen tänkte jag kolla om Madde vill/kan hänga me ner och kolla när Leonie tävlar :D sen på kvällen kommer Mackans föräldrar och syrra, så ska vi ha lite kalas liksom:)
På söndag ska Max på skidskola igen.. och sen vet jag inte så mkt mer :P tihi

vad händer för er?


här får ni en bild på mig och Moa från idag :P blååååå näsa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0