finkläder..

Ah som sagt, hade en super dag igår då.. blev super god mat på Mamma mia i skövde och lite shopping..Mys med mamma på kvällen.. Fick ju ett jättefint grattis kort av Victor och Leonie.. Fick massa fina presenter på sängen också ju.. typ mest mjuka paket, men nödvändiga! Tack alla för att ni gjorde min dag så trevlig o mysig :)<3

god morgon!!

Födelsedags barnet får börja ta! :)


Idag har jag varit i slalombacken med Max han hade sin första skidlektion idag.. thihi Lite kul att de var en av elevambassadörerna som var hans lärare.. Kul att man känner lite folk där då :D Och Maxen var så sjukt duktig, åkte liften och allt direkt själv ocjh åkte halva barnabacken upp.. Han är kung i backen.. åker i gupp o allt nu :) han ska gå 2dagars kurs om 2 veckor.. thihi Han ville inte hem från becken, han ville åka till kvällen sa han.. Men nej.. Vi får ju folk hem ikväll ju :D släkten kommer på middag och ska fira mig lite :) Så nu har jag städat och gjort fint i mitt rum :)

Nu ska man bara bestämma vilka finkläder man ska ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0