Det är lördag va? åh fan va skönt<3

Det är skönt med lördag... Men ändå så jobbigt.. då känns de liksom ''åh nej imorgon är det söndag, bara en dag ledig'' Jag vill baaaara vara ledig hela tiden.. eller iaf inte slösa upp min tid på tråkiga, onödiga saker.. 
Men annars idag har jag varit uppe på mösseberg och kollat på Max när han var på skidskolan, han är så duktig så <3 Sen kollade Jag på Leonie när hon tävlade i friidrott, hon va duktig <3 Sen har jag gått en liten sväng.. De är ganska skönt ibland, speciellt när det är fint väder! ganska av kopplande också :)  Ja, och nu har vi lite middag här hemma, Mackis fyllde ju år igår så idag är hans föräldrar o syrra här.. De kanske jag sa igår föresten? :D


Tack för att ni finns mina vänner <3 Ni betyder allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0