1 Januari 2011

Ja herregud.. då var det 2011 då.. känns skumt faktiskt.. Fan fyller ju ba 2 veckor.. sen är det bara 1 år kvar tills man fyller 18 liksom.. galet.. Idag har jag inte gjort mkt kan jag tala om.. typ soffläge.. så jag har inte så mkt att skriva idag...

Eller jo vafan, jag kan ju skriva om hur min dag igår va.. ja fan :)

jo, jag vaknade väl, låg och drog mig.. tänkte om jag sover ''länge'' nu, så orkar jag va uppe grymt länge inatt sen.. ah typ så :P sen drog vi in till gamla stan och gick runt där en stund :) mysigt, hem, fixa dona, piffa lite.. Jag hjälpte Cassandra med håret och sminkade henne lite.. Man kommer ju själv ihåg när man var 8, man ville ju ha smink o glitter o grejer, man va ju fin då liksom :) ah iaf.. Emh, gästerna kom.. och gaach vilken trevlig kväll vi hade.. mkt,mkt trevligt :) 12-slaget va trevlans, tyvärr så snöade det ganska mkt så det va ju dimmigt ni vet, så man hörde mer än vad man såg.. men de vi såg va fint iaf :)  Kidzen hade lite dansuppvisning för oss också, jätte duktigt :) Haha sen körde jag och Monica en sväng.. dansade loss till Ett gott nytt jul me sean banan.. Haha det finns på film också.. galet kul o se på xD taahahah.. ja, nej sen hamnar man ju litksom i det där agtt alla bara sitter o snackar.. jag fick höra.. (den här gången också) vad för killar jag ska ha och vilka jag ska passa mig för.. Det får man höra vaaarje gång man är på fest/middag med vänner till familjen, som liksom varit vänner länge.. ah iaf, så det fick jag höra igen dårå.. gick väl o la mig vid halv 5 tror jag klockan va när ja kollade sist.. Men sååå otroligt trevligt hade jag iaf :) hoppas alla andra hade de också :) <3

Ja det va typ min nyår :P >Hur va eran nyår?<

outfit :)

:)

party :)

12-slaget... gillar paret bakom thihi :P happy new year :)

Kommentarer
Postat av: Berra

God Fortsättning på dig Amanda

2011-01-01 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0