Igen?

Detta är ju sjukt! Vet inte om jag sa det i början av sommaren att jag hostade mycket? Om jag inte gjore det så gör jag det nu! I somras när jag åkte till pappa så hade jag ont i halsen i en dag sen började jag hosta och hosta i flera veckor, och nu verkar det vara tillbaka! Hade ont i halsen en dag förra veckan och nu hostar jag som aldrig förr igen, skit jobbit! Ni vet såndär hosta där det hela tiden känns som att det är något som sitter och irriterar i halsen liksom, uch jobbigt!

Asså Jag börjar nästan fundera på om jag är sjuk, jag har frusit hela dagen och hostar... jag tror jag ska dricka te, jag har nämligen kollat på te paketet om jag får dricka te och ja, okej det är 0,5G kolhydrater bi den men antar att det är fruktsocker, så det är lugnt för mig att dricka te! Toppen!




Host host!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0